Mrv6867 Merhabalar Daha önce bir düşük yaptım düşük sebebim rahimde şekil bozukluğu var denildi daha sonra histereskopi oldum rahimde ki perde alındı yine de bir kaç endişem var bu ameliyatı olup daha sonra düşük yapan var mı yada herşey yoluna girdi mi