mervek123 Semas hiçbir belirti yoktu hatta bebeğim kanala bile inmedi benim.Doktora gittim nişan geldikten sonra ne açılma ne sancı çıktı kanalda da değil ben anlamadım bu işten birşey
Semas mervek123 canım benim de kanalda defil daha İnmemiş sesi aksamına nişanım geldi yani dün gece ama şimdi hiç sancım Yok sen naptın yaptın mı dpgum ağrın sancın var mı
mervek123 Semas ertesi gün sancılarım başladı sabah 8 gibi gece 2 de sık sık gelmeye başladı dün sabah 8.30 da doğurdum canım ☺️