Kızlar dün doğum yaptım. Emziriyorum zorluyorum cocuk artık sinirleniyor ağlamaktan katılıyor memede ama süt gelmiyor. Sezeryanlıyım, herkes duş al gelir diyor. Bugün eve çıktık, sıcak bez koyuyorum masaj yapıyorum, dut suyu içiyorum ama daha gelmedi. Neler yapabilirim, cok üzülüyorum