Kubra5816 Hanımlar ilk hamileliğim 30 haftaya girmek üzereyim arada kasıklarıma ağrı giriyor adet olacakmış gibi hissediyorum normal mi yaşan yada sebebini bilen var mı ?
Yagizinannesi_ Kubra5816 Doktoruma sorduğumda yalancı sancılar olabilir normal demişti ama geçmiyorsa dinlenince doktora git
MadameNoire Kubra5816 yalancı sancı canım hafifliyor ben 33 unci haftaya girdim 33 + 2 im gayet rahatım şükür.. ağrım sizim ancak bebis tekme atarsa oluyor öyle.. 💙