Geçen hafta hamile olduğumu öğrendim değerim 200 lerdeydi bugün kahverengi lekelenme sonrası adet kanaması gibi kanamam oldu pıhtı vs de doktora gittik hemen alttan muane etti kese daha oluşmamış dedi tekrar test istedi onda da 324 çıktı normalde iki ye katlanması lazımmış tekrar kan vermem gerekiyormuş düşük yapmışsın da demiyorlar başına gelen varmı hala devam ediyor Ağrım da var