Cankuss35 ben de aynı sorunu yaşıyorum. Çok erken başladı bende de . Doktora söyledim çatı ağrısı çok oluyor diye. Bana calsiyum ve magnezyum verdi. Her gün soda iç bir tane dedi. Bir de yürüyüş yapmalısın dedi. Hava soğuk olduğu için yürüyemiyorum. Ama az oturayım kalkınca feci ağrıyor.