Saba00 Merhaba ben tutmamıştim mutlaka azalma olur diye düşünüyorum çünkü açlık süresi vs fazla birde para vermek zorunda değilsiniz yaşlı ve hasta olup tutamayanlar veriyor ama sağlıklı insanlar onun yerine hamilelik emzirme vs bunlar kazaya geçiyor yani bu yıl tutamadığıniz günleri tutcaksiniz sonradan