Kızlar bende doğurdum ağrım vardı geldim acile nst yüzleri geçiyordu ilaç serum iğne verdiler hiç inmedi bebekler ç8k kendini kasıyorlardı ve acil dün akşam sezeryana alındım bebeişler entübe ciğerleri tam gelişmemiş benimde ağrım var gaz çıkaramıyom afedersiniz bize dua edin lütfen