Hanımlar merhaba.bugün ilk çatı muayenesi oldum 36+0 dayım .aslında çatı muayenesi yapma sebebi nstde düzensiz sancı çıktı.yani biraz korkuyordum ama korktuğum kadar da varmış kendimi çok kastım utandım filan .kananam olmadı ama 1 cm açıklığın var acilde gece bir daha nst çektirmemi istedi.sizler ne durumdasınız