Nida94Kagan doğumun sezeryanda olsa kendisi başlaması en sağlıklısı hormonladın için rahmin için sütün için büyüyen organların küçülmesi için bebegin gelişimi tamamlaması için ve daha sayısızz zorunlu hal dışında müdahale edilmesi gereken bir durum değilse doğum kendi başlamalı