Meryemtolga rabbim yardımcınız olsun. Bende biraz önce hastaneden geliyorum geçen ay tarama testi yaptırdım sonucu ve muayene için sonucum yüksek çıkmış 54/1. Amniyon sıvısı alınacak randevu bulabilirsem inşallah. Dua edin oradaki sonucum güzel çıksın. 😔