Meryemtolga herhangi bir gerilikten bahsetti mi doktor benimde normalde şuanda 37+5 ol mam gerekiyordu karın kısmında üç hafta gerilik oluşunca cuma günü 37+1de acil aldı sadece 37girmeeini bekledi doktorum farklı hekimlrre gittim sorun yok dediler hatta bir doktor benim takipli hastam olsan almazdım sıkıntı yok dedi bebeğimin plesantasina giden kan akışı kısmında damarlama olmuş gelişimi durmuş çok nadir görülen bir şeymiş hatta iyide normal doğuma zorlamadik çocuğun göbek bağı koparanilirdik çekerken dedi şuan 4gun doğum bakımda kaldı dünden beri yanımda şükür iyiyi,