[silindi] Tugcebngl ben de ilk 18de hissettim .sonra 20 haftaya kadar hiç hissetmedim.olabilir yani sıkıntı yok merak etme.bu haftalarda böyle.
Sevgi_2104 Tugcebngl bugün benimde öyle ne yapsam o kadar az yapıyorki insan korkuyor gerçekten ama iyi düşünelim iyi olsun
busraaa10 Tugcebngl benimde plesanta önünde karnının geç hissedersin çok normal dedi her seferinde sorduğum da
Tugcebngl busraaa10 evet ya benimde en son kontrolde önde dedi plesanta o yüzden hissetmezsin normal demişti
busraaa10 Tugcebngl benim doktorum da böyle söyledi bu hafta olduk hala diyorum ya tam olarak net net bazen hissediyorum kuzum
Seldahilal Tugcebngl normal cnm bende o haftalarda hisettememistim şükür 21 haftada baya baya haretlerini hisediyorum isterseniz bı çikolata yetip solunuza yatıp biraz dinleyin