Cavidann Merhaba güzel anneler.. bugun gebeligimizin 6.haftası okudugum yorumlarda surekli mide bulantisi yasayanlar oluyormus ben henuz oyle bir skntı yasamadim normalmi acaba?? Birde ustun bilgilerinizden yararlanmak istiyorumm bu dönemlerde nelere dikkat etmeliyim, ne yiyip icmeliyimm?? Herkese selamlarr
Minikmucizem_ Cavidann 7. Haftadayim bende de yok bulanti kusma koku alma. Bende dsunuyorm bazen hersey yolunda mi acaba diye
Sitionline Mide bulantısı herkeste olmuyor.Ya hıc olmaz yada başlayabilir ama inşallah olmaz sizde cok kötü 😊 çiğ et pişmemiş yumurta sakat at yemeyin paket ürünler bide.Kahvede içmeyin.Haftada iki kere balık yiyin et yemeye çalışın ceviz badem bıldırcın yumurtası cok vitaminli süt yoğurt muz bilrsiniz işte bu tür seyler yiyin 😊
Ferenaz Ben de bugün aynı şeyleri düşündüm. Benim de bulantım falan yok. Şu an sadece çok iştahsızım. Bişey yiyip içemiyorum.