Melihali Kızlar 37haftalık gebeyim ikinci cocugum şuan aşırı bir bel agrısı başladı adet sancısı gibi arada birde baskı yapıyor ilkinde de sezeryan olduğu için sancı falan bilmiyorum acaba bu dogum belirtisi olabilir mi
Rumeysayese123 Melihali canım öncelikle kaç dkkada bir olduğunu say birde doğum sancısı benim kaşıklardan girip belden vuruyordu senin nasil oluyor
Melihali Rumeysayese123 yani belim agrım nerdeyse 1saattir var ama sancı nasıl birşey bilmiyorum sadece baskı yaptıkça tuvalet ihtiyacı oluyor gibi