Ftrhn Kızlar ovülsyon takibindeyim bugün aynı anda hem pilk hem silikleşme gördğm. Bu gece inş değerlendircez de. Çatlama mı önemli yoksa yumurtalama mı geç kalmış sayılır mıyız dün falan ilişki olmsdu. Ben farkını çözemedşm de
Glsm-19 Ftrhn dün ilişki olduysa geç kalmış olmazsın canım sen bugünün de değerlendir yinede sprem zaten bildiğim kadarıyla 72 saat canlı kalabiliyormus
_Mother_ Ftrhn dün olmuşsa bugünde değerlendirmeye çalış ben çatlama da gebelik oluşuyor diye biliyorum ama yine de tabiki belli olmaz ben 9 ve 10 da yumurtlama gördüm 9 dolu 10 boş oldu 11 çatlama oldu o günü de değerlendirdim tutmuş mesela inşallah sizin de tutar
Ftrhn Glsm-19 hayır dün olmadı canım çok erkenn diye düşündüm genelde 12.gün olurdu pik ama bugün şok oldum pik gördüm ve akşama sanki silikleşti gibi bugün değerlendirsek tutma ihtimali var mı yani
Ftrhn _Mother_ dün değerlendirmedik yani bugün inşallah değerlendircez. Normalde benim pik 12. Gün olur diye ben çok boğmak istemedim bu sefer eşimi.şartlamayım diye kendimi ama ovulasyon da bugün baya pik gördüm akşama da sanki silik gördüm bugün inşallah tutar o zaman