gulsenn38 Snemrcan silik bi çizgi var canım ben görüyorum. Bende böyle bi çizgiyle öğrenmiştim kaç gün var adetine. Büyük ihtimalle hamilesin bence 🥰
Ylzknn Snemrcan ince silik bir çizgi var . Hamilesindir inşallah . Ben günüm geçtikten baya sonra test yaptım çok silik çıkmıştı. Bu testler çok güvenilir olmuyor sağlık ocağına gidip kan ver bence en kesin yol.
Patito__ Snemrcan var gibi cnm ama iki gun sonra veya yarin tekrr yapin cizgi koyulasirsa insallah dha ii var diyeblrz.
Busraoz Snemrcan Regl 6 gün varken benim de böyleydi gitgide belirginleşir. Normalde insanları umutlandırmayı sevmiyorum ama bana da var gibi geldi sağlıkla istediğiniz, gönlünüzdeki olsun🙏🏻
Snemrcan İnternetten çoklu test aldım yapınca güncellerim güzel dualarınız için teşekkür ederim umarım Herkes beklediği güzel haberi em yakın zamanda alır