48lipastelboya Merhabalar. Bugün kan sonucum çıktı yaklaşık beş haftalık doktorum keseyi haftaya görelim dedi normal şekilde ultrasonla görünür mü yoksa vajinal ultrasonla mı görünür
Boncukk123 48lipastelboya haftaya ultrasonla görünür canım normalde çok zayıflarda göbekten görünüyor ilk diyorlar ama alakası bile yok ben kilolu hamile kaldım ve 4+6 da keseyi 6+6 da kalp atışını duyduk hamd olsun
48lipastelboya GuzelMelegimm Bana bir hafta sonra görüşelim dedi o yüzden bende yaptırmak istemiyorum
GuzelMelegimm Nissyoo ne gereği var ki? Boşu boşuna alttan cihaz sokturacaksınız. Ben psikolojik olarak etkileniyorum siz etkilenmezseniz yaptırın.
Nazd1 Nissyoo Nissyoo ne gerek var allatan muayeneye zaten o aylarda sağlıklı değil eğer güzel bi şekilde bakılmazsa düşük tehlikesine sebep olabiliyor
Kubrakar272727 Fulya1993 neden 12 haftaya kadar bakıldı aceba ? Ben 4 haftalıkken baktırdım sadece bide yarın 6+3 günlük olucaz sizce duyar miyim kalp atisini
Boncukk123 Kubrakar272727 inşaAllah canım cihazdan cihaza fark eder ultrasonla göremese bile belki vajinal bakmak isteyebilir
Fulya1993 Kubrakar272727 tüp bebekti doktor öyle bakıyordu zaten aleti çok az sokuyor korkacak bişey yok. Bence erken ama bu haftada duyanlar var
Lik Vajinal ultrason sıkıntılı bir şey değil ben tüp bebek yaptırdım 12 haftaya kadar hep o şekilde bakıldı
YldrmNUR 48lipastelboya benim rahim geride olduğu için vajinal bakıldı. Vajinal isterlerse korkmayın zararı yok.
48lipastelboya YldrmNUR Bilgileri girdiğimde 6. Hafta 0 gün çıkıyor haftaya normal ultrasonla görünür heralde Sakıncası yok biliyorum ama inanın elimde değil sevmiyorum
Hayal23455 YldrmNUR benimde rahmimin ters olduğu söylendi bu yüzden alttan bakıyolar ne zamana kadar alttan bakıldı ? Ben çok geriliyorum ya karnımdan bakılsın istiyorum artık
Yeni_AnnnE2 Benimkide son adet tarihime göre 5+1 doktora gidersem kese gözükürmü acaba merak ediyorm sadece sağlık ocağına gittm
48lipastelboya Yeni_AnnnE2 Doktorum garanti olsun diye tam 7. Haftada çağırdı hatta normal karından ultrasonla görebiliriz dedi
YldrmNUR Hayal23455 canım hiç gerilme kendini kasma biliyorsun acısız bir şey. Her şey bebişlerimizin sağlığı için 🫶 7.haftada kalp atışını alttan duyduk sonrasında bebek büyüdükçe rahim normal şekile döndüğü için hep karından baktılar.
Hayal23455 YldrmNUR gebeliğimi yeni öğrendim daha henüz kontrole gitmedim ama bundan önce de boş gebelik geçirdim o zaman öğrenmiştim ters dediler ve alttan baktılar yine öyle olacak sanırım