Benm de şuan 9 haftalık. Dünden beri kahverengi kırmızı kanamalarım var. Ben kan sulandırıcı kullanıyordum. Doktor kesti hemen onu. Dün progestan dex yaptırdım. Duphastanı günde bir kere içiyordum. 2 ye çıkardı. Ne zamana kesilir acaba kanamalar. Bugün azaldı afedersinz sildikçe geliyor kahverengi az az da kırmızılık var. Ama iğne hemen fayda eder mi keser mi bilmiyorum. Benim de maalesef 2 düşüğüm olmuştu. Rahattım ne güzel korku sardı yine içimi