prenseshanim999 ben hamileliğin başından beri kullanıyorum. Hiç enfeksiyon olmadım. Ama enfeksiyonu olan birini tedavi eder mi bilmiyorum. Sanki daha çok önleme amaçlı gibi. Kullanmadan önce bileğimin içine bi damla damlatıp 24 saat bekledim. Bazı insanlarda alerji yapabiliyormuş. Doktoruma kullandığımı belirttim kullanmaya devam edebileceğimi söyledi. Kız çocuklarında bile kullanılıyormuş ama dediğim gibi herkese iyi gelmeyebiliyor