Ilkaymom Kızlar bugün ilk kez kesemizi gördük 5+3 günlük gebeyim. Kesenin içinde iki şey gözüküyor gibi bana mı öyle geliyor, doktor mutlaka anlar mıydı? Tek yumurta ikizi olduğunu sonradan gören var mı?
Hulo2105 Ilkaymom bebeğin yolk kesesi canım o gördüğün. Bende de öyleydi 2 tane nokta vardı ama bi bebişim olacak.
06Pembemavi80 Ilkaymom yan yatıyor gibi oluyorlar ya fasulye tanesi gibi sanki ona benzettim ben. Kan değeriniz kaç çıktı acaba
Grltnksr Ilkaymom ikiz olduğunu ne zaman öğrendin benim de değerlerim yüksek çıkmıştı ikiz olduğunu düşünüyorum ama hala ultrasonda görünmüyor
Zseda Grltnksr Benim gorumcem 5. Ayında ikiz olduğunu öğrenmiş. Farklı hastane farklı bir doktora gidince. Ben iki kalp atisi duyuyorum demis bakmışlar ikiz. Bu nasıl olabiliyor bir doktor nasil bu kadar dikkatsiz olabilir bilmiyorum ama bir imkansızın daha mümkün olabileceğini gordum 😀
Ilkaymom Grltnksr 6+5 haftalık hamileyim bugün öğrendim kalp atışı dinlemeye gitmiştik, iki tane gördük. Ama beta hcg ile çok alakası olduğunu düşünmüyorum benim beta hcg tek gebelik şeklindeydi
Grltnksr Zseda bilemiyorum benim hala görünmedi ikiz ama bana normal gelmedi değerin yüksek olması iki defa değere baktılar zaten annemin hamileliğinde 456 çıkmıştı her hafta baktılar bilemedim
Grltnksr 06Pembemavi80 adetimin üstünden 6 gün geçiyordu kanda <1315 çıktı pazartesi günüydü perşembe günü yaptım 8854 çıktı