Hayırlı akşamlar diliyorum selamın aleyküm canalrım kuzlularim ben ilk bebegimi kucağıma aldım şükürler olsun ki ALLAH’IM isteyen herkese nasip etsin ve gebe olduğumu öğrendim çok sevindim ama daha yeni pazar günü doktora gittim değerin 41 dedi muhtemelen hamileyim inş ve 2 gün az az pembemsi ve kahverengi bir lekem oldu ve geçti regılımın 3 gunundeyim ama olmadım dış gebelik veya kimyasal gebelik diye korktum ne yapamm gerkek doktora bir dha gidiyimi