aysah1525 23 haftalık serklajlıyım Hafif kanlı akıntı ile araştırma hastanesine geldim kese serklajı geçmiş her an doğum olabilir dediler sürekli olarak gözetim altında kalıyorum Nidicard oskapar ve progestan dex kullanıyorum Dualarınızı eksik etmeyin 🥹
Boncukk123 aysah1525 Rabbim bütün işlerini kolaylaştırsın canım sağ salim evine git inşaAllah bebeğin de sağlıkla zamanında gelsin 🤲🏻🌸
aysah1525 Rabiakltk5 Allah razı olsun canım 🥹 Hala hastanedeyiz kontrol altında tutacaklar Rahim Ağzı 2.5 cm açıklık var bebeğin ayakları orada görünüyor Enfeksiyon ile kese delinmesin diye antibiyotik tedavisine devam ediyoruz
Rabiakltk5 aysah1525 ah canım benim seni okadar iyi anlıyorum ki bundan önceki hamileliğimde 20. Haftada kaybettim bebeğimi yolun yarısına gelip bunları yaşamak çok zor bol bol dua et Allah yardımcın olsun sende bebeğinde iyi olursunuz inşallah
aysah1525 Rabiakltk5 Yaa başınız sağolsun Evet gerçekten zor bir süreç Rabbim hepinizin yardımcısı olsun. Sağ Salim kucaklamayı nasip etsin inşallah