Nesli2101 Kızlar aranızda şade süt içemeyip meyveli içen var mı ikisinin de protein değeri aynı olur mu acaba ben şade süt içemiyorum
balinannesi20 Nesli2101 ben içine azıcık kalao koyup içiyorum hiç içememekten iyi dediler bende öyle zorluyorum🙄
Aliiss Nesli2101 meyve bal vs ile karıştırıp içseniz daha iyi olur sanki sonuçta katkı maddesi var ha hangi yediğimizde yok o başka da 🙈 o şekilde tüketebilsiniz
Htc_Skru Minelminel canım 32 haftadayim hayatim boyunca hic icemedim hep tiksindim hamikeykende süt kokusuna kusar oldum , yogurt ayran vs. idare ediyorum ..
penceresimi Nesli2101 bende hiç süt içemem Dr. Banu çiftçi nin uygulamasını da kullanıyorum orda beslenme ile ilgili videoları var sütü sade içemeyenlerle ilgili tarçın dedi. Ya kabuk tarçın at içene ya da toz tarçın süt kokusunu da almazsın hem
Damla01 Bende meyveli tuketiyorum. Blender dan geciriyorum kopuk kopuk oluyor sut tadi kokusunu almiyorum. Yazdan yapipan recelide o sekilde sute karistirip ictim.