Zeynepci012 Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim bugün öğrendim 8 haftada dinledim 9 haftada dinledim bugün başka doktora gittim devlette kendi doktoruma gitmedim kalp atışını gördü hiç bişey demedi haftasını söyledi ama açmadı bile dinletmedi bile sizce neden?
Beyza2727 Zeynepci012 bende sordum bende de oldu ultrasonunda ses Yok dedi eski ultrason yanlarda öyle oluyor
Tugcev Zeynepci012 cihazı eski olabilir. Zaten daha bir hafta önce gidip duyduğun için özellikle söylememiştir.
ravzae Zeynepci012 bazı doktorlar dinletmiyor yüksek ısı bilmen ne demişti bir tane doktor bende de ben zaten öncesi duyduğum için sorun etmemiştim yani doktordan dolayı
Su_de Çünkü gıcıklar 33 haftalık hamileyim bir kere göstermediler bebeği ya neye benzediiini bile bilmiyorum nasıl bir şeye benzer ilk haftalarda 3 kere çok iyi doktora denk geldim gösterdi sonra hiç sanki kendi bakarken ekranı çevirse ölecek
biranne__ Canım benim bebek iyiyse bi sorun yok demektir üzülme kalp atışını sürekli dinletmiyor bazı doktorlar bende her gittiğimde dinletmez diye korkuyorum ama bi sorun olsaydı söylerdi zaten koskoca doktor sonucunda
Zeynepci012 biranne__ sadece baktım bebek hareket ediyor sordum doktor bey bu bebeğin hareketimi evet dedi başkada konuşmadık
Tugcev Zeynepci012 bende arka arkaya başka doktora gittim başka şey için gitmiştim ona da baktırayım dedim. Daha yeni baktırmışsın çok bir şey değişmemiştir demişti bana o yüzden dedim 😂
lidyamom Zeynepci012 bebeğin kalp atışını dinlemek için bebeğe gönderdikleri sinyaller bebek için zararlı o yüzden bazı doktorlar temkinli davranıyor benim doktorum açıklamıştı bunu bana zaten sadece 1 kere dinliyorlar anormal bir şey olmadığı sürece sürekli sürekli dinletilen bişey değil ki
Boncukk123 Zeynepci012 yapıyorlar öyle canım bir sebebe gerek yok onlar için bebek iyiyse bakıp gönderiyorlar ama düşünmeleri lazım annesi bu kadın ve 1 aydır bekliyor diye bende öyle çok ağlaya ağlaya cıktım odadan kalp atışını bırakın göstermiyor bile çoğu
Zeynepci012 Boncukk123 ya benim başımada daha önce geldiği için korkuyorum bunu anlamayan doktorlar var yazık merakta bırakıyorlar insanı