niloyaaai 37+6 haftalık hamileyim, bugün çatı muayenesi yapıldı. sabah muayene oldum ama üstünden 6 saat falan geçtikten sonra rengl sonundaymış gibi kahverengi bi akıntı oldu. Normal midir? Durumu yaşayan var mı? Doktora danışmalı mıyım?
ravzae niloyaaai bugün aynısı bende de oldu çatı muayenesi sonucu oldu sanırm benimkide pembemsi akıntı 37+3 üm bende şuan beklemedeyim