Ayshababy Sudesu_1 bunlarda kuruma cizgisi olmuyorda yalanci cizgi hep oluyor canım bende hep pozitif cikiyordu
Sudesu_1 Fy38 ya inşallah bi düşük bi kimyasalım oldu 6 yıldır bekliyorum bu sefer inşallah kan vericem canım ama haftaya veririm artık
Sudesu_1 Ezel16 kuzum testi koyar koymaz hafif bi çizgi görür gibi oldum beynım oyun oynuyor dur ddm bi 3 -5 dk geçsin ddm ondan sonra baktım böyle
Dmt0 Benim Bat ta 2 Mart, test yaptım ancak silik çizgiler çıktı 2 3 tane, foto nasıl yükleniyor bilmiyorum, test mi hatalıdır acaba
Sudesu_1 Dmt0 canım int gir mutlu resim yaz sonra oraya gir yükle fotoyu sonra bağlantıyı kopyala buraya yapıştır bi bakalım seninkine de
Ezel16 Sudesu_1 Kuzum o zaman var bence ama daha çok yeni 🥹🥹🥹🥹 Rabbim gönlüne göre versin hasretin son bulsun Aminn 🤲🏻🥹 Kan testi verip netleştirebilirsin canım 🥰
Dmt0 Sudesu_1 fotoda tam görünmüyor ama o silik pembenin yanında 1 tane daha silik pembe var, 2 tane olunca emin olamadım
Sudesu_1 Senay1907 veremiyorum ya yurtdşındayım adet gecikmesi olmadan zor alıyor kan maalesef bekleyeceğim .inşallah hamileyimdir