4 gündür nezleyim. Boğaz ağrısı ile başladı. Baş ağrısı, kırgınlık, burun akıntısı ve nefes darlığı ile devam ediyor. Öksürükte var. Limonlu ballı çaylar içiyorum. Ama sanki iyiye gitmiyor. Doktora gitmeli miyim? Bu durum mu yaşayan var mı? 36+3 haftalık gebeyim. Uzun oldu şimdiden teşekkürler 🥺