ferhpnar Kızlar teşhis kısmında ne yazıyor 2 gündür iğnemi alamıyorum yazdırmış olmama rağmen devlet ödemiyor kadın doğum gebelik teşhisiyle veriyor ama raporda gebelik yazmıyormuş kafayı yicem sizlerde ne yazıyor
Elfthh ferhpnar venoz yetersizlik veya idame gebeelik tarzı bişey heyet rapaoru canim ayrı ayrı yolu var galiba başka doktora sorarmisn
svncgldgn ferhpnar e nabızda venöz yetersizlik olarak yazılmış, eğer venöz değilde gebelik yazılırsa biraz daha fazla katkı payı ödeniyor demişti doktorum
Duygumsu ferhpnar benim de gebelik yazınca karşılamamıştı. Doktor reçeteye venöz yetmezlik yazınca 120 TL’lik bir ödemesi çıkıyor
Bekledigimmucizemm ferhpnar canım ilk raporu kim çıkardıysa tekrar o doktora git raporu yenilettir ödüyor benimde öyle olmuştu yenileyince verdiler
svncgldgn ferhpnar bana tek doktor yazdı doğum sonuna kadar tarih girmiş raporda o zamana kadar rapor karşılıyor, belki size bir aylık falan yazıldıysa rapor yenilenmesi gerekiyor olabilir
ferhpnar Bekledigimmucizemm ama raporum bitmedi ki ilk alımda sorun olmaz ama 2. Alımda 3 doktor onaylı rapor gerekiyor diyorlar
ferhpnar svncgldgn nisan ayının 5 ine kadar geçerli rapor ama karşılamıyor 3 doktor onaylı rapor gerekiyor diyorlar ödemiyor devlet