erdmdml en son muayene oldugumda doktorum 32/0 da rapor vereceğim 29 şubatta gel demişti ama benim 32/0 yarın perşembe günü gitsemde çalışamaz raporu alabilir miyim yoksa problem yaşar mıyım
Gulsenn00 32+0 dan itibaren alabilirsiniz. Tabi hakkınızı doğum sonrası kullanmak istiyorsanız 37 e kadar çalışmaya devam da edebilirsiniz. Siz gittinizde yazar doktorunuz merak etmeyin