Melosunannesii Ya benim ki doktor hatasida oldu bana hiç bir etkisi olmadı yani baş ağrısı falan hiç bişey yoktu ilk gebeliğim bende bilmiyorum ödem vardı doktora söylüyorum normal diyor kasintim var diyorum normal diyip ilaç yazıyor sonra ayrıntıya girdim doktor bana dedi bebeğin suyu azalmış gittim bunu bile söyledim bana dedi hayır ben bişey görmedim suyu iyi en son farklı bir dokttra gittim dedi suyu bitmiş en fazla iki hafta dayanır 3 hafta gerideydi 1 aya yakın hastanede yattım ama yinede gelişimi durmuştu belki hastanede yattigim süreçte 30 doktor baktı dedi yaşamaz dogsada 28 haftalık aldılar bir hafta yaşayıp vefat etti
Yani belki en başından bilinseydi yaşardı bebeğim şuan 13 haftalık tekrar gebeyim coraspin kullanıyorum tansiyon normal seyrediyor ama yinede çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan sadece içimi şu şekilde rahatlatiyorum en azından biliyorum ona göre önlemler alınıyor