Bilgi vermek amaçlı yazıyorum aslında randevu arayıp bulamayanlar için farkediyorum her salı günü 16-17.00 gibi randevular açılmış oluyor Adana şehir hastanesi için kadın doğum bölümüne bakıyorum ben tüm doktorlara nerdeyse randevu oluyor bulamayanlara duyrulur bende az önce aldım randevumu baya boştu ama tabi çabuk doluyor