Arkadaşlar, 10 gün önce (adetimden 2 gün önce) bir rahatsızlık yaşayip acile gittim beta 40tı. Bugün tekrar test yaptırdım. 2864 çıktı. Ama aile hekimimiz folikasit yazmadı. Bu değerler için henüz erken dedi. Kullanmam gerekmiyor mu? Kendim alıp kullanayım dedim içim rahat etmedi. Dr.a da hemen gitmek istemiyorum. Sata göre 5+3 günlük.