kaya3500 Merhabalar kızlar 21 haftalık hamileyim vajinamda kalp atışı gibi pıt pıt atış hissediyorum bu durumu yaşayanlar var mı aranızda
kaya3500 Aysnr11 hıçkırık olacağını düşünmüyorum çünkü gün içinde ara ara hep devam ediyor bu kadar hıçkıramaz diye düşünüyorum ☺️
hayalim35 Aysnr11 nabız gibi atınca hıçkırık diyorlar benm bebeğim ters dün aynısını yaşadım ve çok aşağıda oldu dönmüş müdür
Aysnr11 kaya3500 Valla benimki çok sık hıçkırıyor gün içinde 6-7 defa oluyordur 😄 Hıçkırık olduğu bariz belli 2-3 dk sürüyor sonra kesiliyor 🥰
Artemis01 kaya3500 bende yazıyordum o haftalarda şuan 34+3 günlük oldu yine ara ara oluyor tekme atıyor
hayalim35 Aysnr11 Evet nabız gibi hareket olmadığına eminim bnde hıçkırık die düşündüm aşağıda olması bana umut verdi dünde 11 de uyandım gece 12 ye kadar hareket halindeydi durmadı hiç