az bir kaygı her annede olur bence, arada ben de de oluyor ama aşırısı sizi hasta eder, olumsuz şeye odaklanmamaya çalışın, en basit örnek, Allah size evlat nasip etmiş ne güzel finale yaklaşmışsınız, tarama testlerinde hasta dedikleri bebek bile sağlıkla doğmuş bir sürü örnek var, kalbinizi ferah tutun ve hep olumlu taraflarınızı aklınıza getirin,Allah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah.