yalandunyaa un tadı gelmemesi için unu tereyağında kavurmak gerekiyor önce, rengini çok koyulaştırmadan birkaç dakika kavurursan un tadı gelmez.
1 lt süte 100-125 gr tereyağ, 1 sb un, 1 sb şeker tam geliyor. Kaynayıp altını kapatınca da 1 paket vanilin eklersen güzel aroma verir. Onu da karıştırıp 5 dk blender ile çekersen de kıvamı güzel olur. Islatıp suyunu döktüğün borcama döküp soğuyunca dilimleyebilirsin. Borcamı ıslatmak yerine rondodan bisküvi çekip onu dökersen de rulo yaparak servis edebilirsin. ( böyle yapacaksan İçine muz da koyabilirsin rulo yaparken
