Sehercevdir97 20+4 olduk önceden de panik atak rahatsızlığım vardı uzun zamandır yaşamıyordum hamilelikle birlikte gün yüzüne çıktı tekrar benim gibi bu durumu yaşayan var mı kızlar sürekli kaygı halindeyim sürekli ağlıyorum