Kizlar 39+2 deyim suan hastanede nstye baglandim bebegin kalp atisi cok hizliydi hava fln verdiler bana acaba sorun olurmu.Alttan muane ettiler ve ilk dogumundan kalma aciklik var dediler bu ne oluyo acaba bilgisi olan yazabilirmisancim yok bu arada nst de