Uygulamaya göre 8 haftalık hamileyim ve sürekli elim ayağım titriyor bayilacak gibi oluyorun bende bugün hem dahliyeye hemde diyetisyene gittim diyetisyen kan tahlili istedi diyet listemi yazdı ama elim ayağım titremesini söylemeyi unuttum 3 gündür oluyordu hic sekerime de bakmadi aşağıya indim elim ayağım titredi yibe bayılacak gibi oldum kendimi acile zor attım sekerime baktılar düşmüş dediler serum ile yükleme yapalım dediler ve şekerli şeyler ye böyle durumda yoksa bayılır kalırsın bir yerlede dediler ve o diyeti de yapamazsın dediler ben bunu diyetisyene çıkıp tekrar durumu anlatsam mi diyet listesini iptal mi etmeli ne yapayım bu haftalarda sekeri düşüp sonradan düzelen var mı veya bir ilaç kullaniyor musunuz bunun icin