Fulyalife Bugün kan sonucumu aldım beta 452 geldi.son adet tarihim 18 Ocak buna göre 5 haftalık hamileyim ama beta HCG değerim beş hafta ile uyumlu değil,normalmi sizce çok yeni gerçi iliskiyi baz aldığımda 3 haftalik bir sureç.varmi kafası böyle karışanlar
Betul-97 Fulyalife Ben 67.8 ile öğrenmiştim son adet tarihimde 26 ekimdi adetim de 4 gün geçmişti. Sata göre benimde 1 aylıktı ama değerim düşüktü. Ama değerlerim çok güzel yükseldi ve haftalar ilerledikçe geç döllenme olduğunu anladık. 2 Kasım diye yazdık gebelik başlangıcını şu an her şey yolunda 16+4 oldum
YldrmNUR Fulyalife beta değeri ile hafta hesaplanmaz zaten. Siz sadece son adet tarihine göre hafta hesaplamalısınız.
kalorisizpatates Fulyalife benim son adet tarihim de 18 Ocak 10 şubatta beta 86 ile öğrendim cuma günü betam 6200 lerdeydi ve en son dün verdim sonucun çıkmasını bekliyorum ona göre 4 martta ilk randevuma gideceğim 7. Haftamda. Şuan 6 haftalık oluyor. Betanın sağlıklı artışını takip et ve sakın stres yapma geç döllenmedir sağlıklı arttığı müddetçe sorun yok demektir🌸
Betul-97 Fulyalife İnşallah değerler herkeste aynı olmuyor önemli olan sağlıklı bir şekilde artması. İnşallah sağlıklı bir şekilde ilerler ve kucağınıza alabilirsiniz 😊😊🤲🏻🤲🏻