ruveyda123 ANGEL47 35 haftalıkken ara ara sol kasığımda batma oluyordu doktor normal artık olur bu tarz ağrılar demişti ertesi gün geçmişti
Aysenur-yakarer28 Benimde öyle yatamıyorum bile yatakta dönerken de problem yaşıyorum kasıklarım batıyor