Merhaba ben Bursa’da yaşıyorum yüksek ihtisas hastanesinde sabit doktor bulunmuyor maalesef bende 19.haftamdan itibaren şehir hastanesine gitmeye başladım.Doğumu şehir hastanesinde gerçekleştirmek istiyorum.Doğum yapmak için illaki sabit bi doktorun olması gerekir mi ? Her hastane doğuma alır mı ?