Ben bu ay çatlatma iğnesi oldum dün kan testi verdim 1.20 çıktı yani hamile değilim ama hala adet olmadım ve pembemsi kahverengimsi bi lekelenmem var yarın ayın 28i yarında olmazsam tam 1 aydır adet olmamış olucam iğne adetimi geciktirmiş olabilir mi geciktirdiyse eğer duphaston da kullandım onunda bebek olmuşmadıysa adet söktürücü özelliği var kafam çok karışık lütfen cevap veriin🥺🥺🥺