Zeynep26 alttan muayene oldum 2 hafta önce açılmam varmı diye çatı muayenesi bumu oluyor bilmiyorum ama acı gibi değil çok farklı bir şey kesinlikle korkulacak abırtılacak gibi bir durum yokmuş yani ortada öyle bir acı yok tamamen kendimizi korkutmamız bence , kasmasak hiç sıkıntı olmayacak sanırım