Nissaa daha 1 ay önce 12 haftalıkken gittim kendi doktorumda yer olmadığı için başka istediğim ve sevdiğim bir doktora gittim ikili tarama testi yaptırmak istiyorum tam haftasindayim demiştim tamam hemen bakalım deyip bakmıştı daha sonrasına kan verip sonuçlar 3 haftaya çıkar demişti ama ben tam 1 ay olsun hem cinsiyetini de gösterirse net şekilde öğreniriz diye düşündüğüm için yarın hem sonuç hemde muayene için gideceğim devlete gidiyorum başından beri 2. Gebeliğim şuan ilkinde özele gittim orası da durduk yere masraf çıkarttığı için doğumunu devlette yaptım normal doğum olacaktı zaten çok da güzel doğum yaptım sadece bilmediğim ve korkularım olduğu için kendimi olup olmadık kastım biraz o yönden sıkıntım oldu sancılarımı ayarlayamadim. Tabi herkesten herkese değişen bir durum. 🥰