yasamblogz Merhaba arkadaşlar henüz bir aylık hamileyim ıvır zıvır ama gerekli olan eşyaları takip edip indirimde almak istiyorum , kesinlik alınmalı dediğiniz ürünler ve markası nedir acaba Ateş ölçer,nem cihazi , termometre vs şuan aklıma bunlar geldi
Busestl yasamblogz yasamblogz merhabaa , Allah Saglıcakla kucağınıza almayi nasip etsin :) Xiaomi nem ölçer Braun ates ölçer Nebulizatör / nexux Lansinoh süt sagma mak.
Aysegul1805 yasamblogz Bebek ihtiyaçları [x] Termometre [x] Kamera telsiz [x] Ateş ölçer [x] Burun aspiratörü [x] Fanlı ısıtıcı [x] Emzik [x] Emzik kutusu [x] Emzirme yastığı [x] Gümüş kapak [x] Islak mendil [x] Alt açma bezi [x] Pişik kremi [x] Küvet [x] Bebek pamuğu [x] Banyo şampuan [x] Banyo süngeri [x] Bebek yağı losyon [x] Banyo havlusu [x] Biberon yıkama deterjanı [x] Normal deterjan [x] Tırnak seti [x] Tırnak törpüsü [x] Kiraz çekirdeği yastığı [x] Kanguru sling [x] İnce kalın müslin battaniye iki tane yeterli [x] Ağız bezi 10 tane var [x] Bebek çantası [x] Ev için organizer [x] Çanta içi organizer [x] Oyun halısı [ ] Kitaplık [x] Bebek kirli sepeti [x] Korbel için çöp torbası [ ] Oto koltuğu [ ] Buhar makinesi [x] Puset bağlama aparatı
Aysegul1805 yasamblogz kabaca böyle bir liste yapmıştım ben bazılarını kuzenim verdi bazılarını kendim aldım. Sağlıkla gelsin bebeğin inşallah
bebisliozlem yasamblogz bende böyle bir liste vardı ona göre eksiklerimi aldım, kıyafet konusunda ben bu yazılanlardan fazlasını aldım sizde öyle yapabilirsiniz
bebisliozlem Gulsah67 kuzum 5 al garanti olsun Bazı annelerin görüşlerine 5 bile çok geliyor 🥲 2.çocuk düşünüyorsan, aldığın zıbınların kumaşı güzel ve kaliteli olursa birde unisex olursa bence 2.çocuğunda da kullanırsın ben hep buna göre yaptım alışverişimi 🙏 İlk çocuk sanırım senin de, ilk çocukta alacaklarımız hayli çok farkındayım bu yüzden bebeğin bazı kıyafetlerini veya eşyalarını unisex renklere göre almakta fayda var.
Merve_3351 bebisliozlem 25 den fazla zibın var bende görümcem en çok zibin ihtiyac olur dedi Gulsah67
Aysegul1805 Gulsah67 ben ilk başta çok az aldım. Doğum çantasını hazırlayınca dolap bomboş kaldı. Küçük çok alma demişlerdi ama kaka sızar kusar terler diye düşünüp bi kaç tane daha aldım. 4 tane yenidoğan 6 tane 3 ay zıbın aldım beyazlardan. 3-4 tane yenidoğan takım 4 tane de tulum aldım bakalım henüz kullanmak nasip olmadı ilk bebeğim benim de
bebisliozlem Merve_3351 0-3 aylık olarak 5 dedim ben ama 25 tane de çok fazla değil mi 0-3 aylık olarak🙊 ben 1 yaşa kadar zıbınlarını aldım 25 tane değildir ama 🙊 ihtiyaç oldukça da alırım diye düşünüyorum
Gulsah67 bebisliozlem bu listeye göre bende herşeyi almışım çok şükür 29 haftalık olduk hep bişeyler eksik gibi geliyor 🤣
bebisliozlem Gulsah67 aynen öyle canım mevsime göre kısa kollu mu uzun kollu mu alacaksın ona karar verirsin mesela Ben 0-3′leri uzun kollu aldım 3-6′ları kısa kollu ve sıfır kollu olarak aldım
bebisliozlem Merve_3351 🤷 bana çok fazla gibi geldi açıkçası Geçen ay kuzenim doğum yaptı çocuğunun kırkı daha geçen hafta çıktı artık 0-3 aylıklar dar gelmeye başladı dedi zaten çocuk kakasını yaptığında,kustuğunda çamaşır biriktiremiyorsun da hemen yıkaman da lazım ben hemen elimde yıkayıp peteğin üstüne asıveriyorum diyo 5 fermuarlı,patikli tulum ve 5 takım, zıbın da ideal bence çabuk büyüyorlar ve de çamaşır biriktirmek bu süreçte imkansız gibi bir şey ama sizin kararınız ben şimdiden 2.çocuğu bile düşündüğüm için ne alsam kâr geliyor bana 😁🤭
bebisliozlem Aysegul1805 hiç yenidoğanım yok benimde 😁 takım, zıbın, tulum ne varsa 0-3 aylıktan başlıyor. Hastane çıkışını bile 0-3 olarak yaptırıyorum. Zaten 2 aya kalmaz onlar da dar gelicek eminim.
Gulsah67 Aysegul1805 kim ne derse onu alıyoruz tecrübe olmayınca hiç yakınlarımda bebek büyütmek nasip olmadı bilmiyorum hiç beğendiğimizi aldık eşimle malum yaş ☺☺
Merve_3351 bebisliozlem birike bilir çünki kendi kıyafetlerim le aynı yıkamam Bidaha çocuğum olursa ona giydirim yada ihtiyaç sahibi birine veririm giymese😊
bebisliozlem Merve_3351 kim kendi kıyafetleriyle aynı yıkıyor ki zaten 🙄 yanlış anlamanıza gerek yok belki ben anlatamadım eksik yazdım ama birkaç gün bebek kıyafetini bekletince leke bir daha çıkmıyor, küflenmiş gibi bir hal oluyor Benimde ilk gebeliğim ama çevreden tecrübeliyim, neyse beni yanlış anlamanıza gerek yok gönlünüz nasıl rahat ediyorsa öyle yapın siz bana ben 25 zıbın aldım dediniz diye ben yazdım size.
Merve_3351 bebisliozlem Yanliş anladığımıda nerden çıkardın cnm Görümcemle kaynanam çok alaım işe yarıyor dedi bide takımlar oluyorya onlarinda zibını oluyor öyle çoğaldı ilk gebeligim.bi tecrubemde yok. Kullanılmasada dursun bi köşede😊