Papatyaa2 Kızlar beta pazar günü 189 çıktı son adet tarihime göre 5 haftalık görünüyor ve ben ilk muayeneye ne zaman gitmeliyim, kese kalp atışı ne zaman görünür ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim sizin yorumlarınıza ihtiyacım var teşekkürler 😇
Boncukk123 Papatyaa2 canım hayırlı olsun öncelikle 🌸 beta 1500 geçtikten sonra kese görünüyor diye biliyorum betan çok yeni henüz ama vajinal muayene ile belki görünür beta sana kalmış istersen görün bir kadın doğum doktoruna
1931 Papatyaa2 daha önceden düşüğünüz falan yoksa biraz daha bekleyin derim şuan kese vs görünmez en az 6 haftalıkken görünüyor doktor da beta 1500ü geçince gel demişti bana
Papatyaa2 Boncukk123 çok teşekkür ederim isteyen herkese nasip olsun inşallah, bende perşembe günü tekrar kan vereyim diyorum inşallah o zaman 1000 i geçmiş olacak pazartesi de doktora gideyim en azından kese görünsün diye düşündüm doğru mu yanlış mı düşündüm bilmiyorum 🫠
Boncukk123 Papatyaa2 vajinal muayene ile erken de görebiliyor doktor canım gönlünce olsun sağlıkla kucağına al inşaAllah isteyen dileyen bekleyen herkese nasip olsun 🤲🏻🌸