Bb95 Bebek aşağı baskı yaptıkça kasıklarıma ağrı giriyor sanki çıkmak istersecesine bıçak saplanır gibi ağrı giriyor çıkıyor doğum belirtisi olabilir mi
Hypenia Bb95 valla kuzum aynı haftadayız bende de aynı şikayetler var ama ne gelen var ne giden… ne zaman doğurucaz biz ya 😂
Bb95 Hypenia evet yokluyor galiba arada beklemek daha zor bence 😂 bu sene bebekler hep geç geliyor galiba 😂 ama çok zormuş son haftalar
Hypenia Bb95 normalmiydi sizin? benim cuma kontrol en son gittiğimde 3660gr dı doktor sonraki kontrolde 3900 ve üstü olursa sezeryan dedi 🥲
Bb95 Hypenia evet normal demişti en son 3500 filandı 1 haftayı geçti yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor 😊