Ecem0635 Selamlar herkese bebek için kamera ve telsiz hangi marka tercih ettiniz ? Weewell iyi diyorlar ama 3 bin küsür.. kiwi nin var 750 TL. Çok da pahalı bir şey almak istemiyorum açıkçası 🧐
Aysegul1805 Ecem0635 bebevo aldım ben. İnternetsiz kullanıldığı için tercih ettim. Telefondan izlenmiyor kendi ekranından izleniyor görüntüsü sesi güzel eşimle denedik henüz doğum yapmadım
Naciyemutlu Ecem0635 bende kiwi almayı düşünüyorum burda birisinin yorumunu gördüm baya övdü yani bide eşimin arkadaşı kullanmış bebekleri için o da baya övmüş.. kiwi nin bende hava nemlendiricisı var mesela gayet memnunum kamerasını da kullananlar memnun kalmış uygun da fiyatı
Tubacngl Ecem0635 bende araştırıyorum xiaomi c200 alcam kiwi markayla ikisi arasında kaldım biraz daha pahalı olsun daha iyi olsun dedim
Aysegul1805 cakebabe bebevo vm903 olarak arayın bi de. Trendyoldan almıştım indirime girmişti ama trendyolda stokta değil şu an