Civciv53 evet o vajinada baskı,basınç hissi oluyor zaten doktor ameliyattan çıktıktan sonra seni bu konuda bilgilendirmesi lazımdı. Bende sadece ilk gün biraz kanama olmuştu ama sarı akıntı hiç gelmedi o konuda fikrim yok canım. Ama bı doktorunla görüş enfeksiyon bildiğim kadarıyla o renklerde akıntı yapar. Git tahlil falan yaptır. Ben özellikle Serklajdan sorma her hafta idrar ve kan tahlili verdim enfeksiyon varmı diye bı hafta çıkıyordu bı hafta çıkmıyordu